'stampin-an.blogspot.nl'>

zaterdag 25 oktober 2014

Verslag Stampin 'Up Conventie Brussel

Hoi allemaal,

Zo als beloofd zo ik jullie nog wat foto's laten zien met een verslagje erbij. 
Het lukte helaas niet om een foto collage te maken, dus dan maar meer foto's onder elkaar.
Hier begon het het allemaal met een groep samen in de SU-Express naar Brussel, voor we het wisten waren we daar een goed 1 1/2 uur. 
Nog even samen met mijn roommate op de foto in de trein
Daarna over de kasseien met de koffer naar het hotel.
Koffers een beetje uitgepakt en de nette jurk natuurlijk op een hanger gehangen.
Lekker nog even Brussel in, want om 19.00 uur begon de eerste workshop.
Natuurlijk heerlijk een Brusselse wafel met chocolade op.

's Avonds met een grote groep weer over die verschrikkelijke kasseien naar het Square Centre  voor de inschrijving en de workshop.
 Daar kregen wel al een tas met cadeautjes. Die mooie rode tas en twee stempel sets en ik kreeg nog een mooie thermo beker daar ik gepromoveerd was naar brons 3 in de Lead the Way campagne.
Op naar de workshop waar we een leuk doosje gingen maken met inhoud.

De volgende dag om 09.00 uur weer beginnen, waar we een hoop dingen hebben gehoord.
Het is teveel om allemaal hier op te schrijven, maar erg gezellig.
Om 17.00 uur waren we klaar, met z'n negenen wezen eten bij het Hardrock cafe erg lekker en gezellig. Daarna op naar het Hotel om zich om te kleden voor de Night Award.
Op deze avond krijgen demonstratrices die het beste presteerde, veel downlines en een hoge omzet hebben een award.
Voor die avond had ik deze jurk gekocht samen met Petra mijn vriendin. 
We gingen met alle Dutch Pinkies zoals wij genoemd worden op de foto.
Natuurlijk ook de Engelse Pinkies gingen me op de foto, deze is 's ochtends buiten genomen.
Na de uitreiking was het feest met een goede band en muziek, er werd veel gedanst door iedereen. Leuk om te zien, ik heb me er niet aangewaagd.
Dit was een kleine impressie van de eerste twee dagen.   
Morgen zal ik verder met de impressie van Brussel.

Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties. 
Nog een fijne dag toegewenst! 
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten