'stampin-an.blogspot.nl'>

dinsdag 21 oktober 2014

Brusselse Conventie

Al weer twee dagen thuis maar nog in een roze wolk van de Brusselse Conventie.
Wat een indrukken, inspiratie heb ik daar opgedaan, het is gewoon iets wat je demonstratrice mee moet maken.
De gezelligheid in de groep, andere demo's ontmoeten uit andere landen en natuurlijk niet vergeten de leuke presentjes die je zelf geeft en terug ontvangt (ook wel swaps genoemd).
Natuurlijk ook niet te vergeten de cadeautjes van Stampin 'Up! Wat zijn we verwend.
Hier een indruk van wat ik allemaal gekregen heb en ontvangen.
Later deze week zet ik er nog meer foto's op.






 Dit zijn de cadeautjes van Stampin 'Up!.
Het mooiste cadeau vond ik toch wel mijn eigen naam stempel.
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties. 
Nog een fijne dag toegewenst! 
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten