'stampin-an.blogspot.nl'>

zaterdag 13 september 2014

Getrouwd

 Gisteren is mijn nichtje Yvette in het huwelijk getreden met Lesley.
Voor hun bruiloft heb ik samen met mijn zus de 140 gasten cadeautjes zitten maken.
Dat was een aardige klus maar ze zijn leuk geworden.

Zelf heb ik ook nog een leuk cadeau gemaakt met de nieuwe Gift Box Punch board.
Op de trouwkaart stond een ouderwets volkswagen busje, hier wilde ik ook wat mee doen.
De box heb ik helemaal bekleed met DSP en de flappen waar mee je de doos sluit bovenop, die heb ik naar buiten gevouwen zodat je meer ruimte in de box heb.
Hier gewoon een aantal foto's ervan en je ziet hoe ik hem heb versierd.


Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties. 
Nog een fijne dag toegewenst! 
** Lieve groetjes, Anneke **

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke, wat een leuke weggevertjes heb je gemaakt en je cadeau met die volkswagen is echt gaaf en SUper origineel. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gedaan Anneke, zowel de weggevertjes als het kadootje!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen