'stampin-an.blogspot.nl'>

maandag 9 juni 2014

Zitten spelen met kleur!!

Toen de nieuwe spullen binnen kwamen ben ik de dag erna hier mee lekker aan de gang gegaan. Veel ideeen voor de nieuwe producten.
Eerst met alle nieuwe kleuren een kaartje gemaakt en daarna een giftcard holder voor mijn schoonzus die het afgelopen weekend haar verjaardag vierde.
Helaas kon ik er niet bij zijn lag met koorts, braken op mijn bedje.

Maar ik ga nog effe lekker verder spelen met de kleuren en kijken wat ik ga maken voor de workshop die ik op dinsdag 1 juli wil houden.
Ik weet nog niet of de ochtend of avond wordt, dat hangt een beetje af van de aanmeldingen.
Geef dat even aan in je mail als je je aanmeldt voor deze workshop.
Het mailadres is, akeizerwaard@kpnplanet.nl.


Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten