'stampin-an.blogspot.nl'>

maandag 9 juni 2014

Project Life!

Vanaf morgen start er weer iets nieuws bij Stampin Up en wel Project Life.
Wat houdt dat in zou je zeggen.
Het is weer eens op een andere manier van foto's ordenen. Deze schuif je in plastic insteekhoezen, waarbij je allerlei journaling, stempels, embellishments kunt gebruiken.
Dit is allemaal vanaf morgen in beperkte sortering te koop en vanaf Juli komt de volledig collectie van Project Life in de webshop.

Dit is voor mij net zo spannend en uitdagend om hier war mee te gaan doen in workshops.
Wil je er alvast wat meer over weten, kijk dan even dit filmpje op You Tube.
 
Morgen zal ik even laten zien wat er nu al zo te bestellen is.
Heb je hier interesse in of heb je vragen hierover, dan kan je me altijd mailen (akeizerwaard@kpnplanet.nl).
Wil je gelijk bestellen, klik dan op deze link, dan ga je gelijk naar mijn webwinkel.

 
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten