'stampin-an.blogspot.nl'>

donderdag 3 april 2014

De wekelijkse deals komen eraan!!!

Vandaag las ik op de site dat Stampin Up, vanaf 9 april  er wekelijks nieuwe aanbiedingen  op de Website komen en dat is in de hele maand april.
Dat is wel heel erg gaaf, hier wordt je blij van.
Dus kijk regelmatig in mijn Online Webwinkel, zo kan je zien wat de aanbiedingen zijn.
           
Elke woensdag zit ik een berichtje op mijn blog en facebook pagina met de nieuwste aanbiedingen.
Spannend wat er als eerste gaat komen.






























Je kan je ook nog steeds opgeven voor de leuke workshop op 19 april, waar wat voor Pasen en Moederdag gaan maken.

Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten