'stampin-an.blogspot.nl'>

donderdag 14 november 2013

Nieuw blog!!

Hoi Bloggers,

Op dit nieuwe blog ga ik alleen mij creaties laten zien die gemaakt zijn met Stampin Up producten.
De komende tijd zal het eerst kaartjes zijn die ik al een tijdje geleden gemaakt heb.

Ik ben in 2012 in aanraking gekomen met Stampin Up producten op een workshop bij Maaike de Ridder, die nu mij Upline is.
Op 8 oktober 2013 ben ik zelf demonstratice geworden en wil nu met deze gave producten creaties maken en die aan jullie laten zien.

Deze Swap heb ik gemaakt voor de eerste teamdag op 9 november jl.
Hier met aan de knutsel met twee nieuwe demonstratices die ook in oktober gestart zijn.
Bedankt voor jullie bezoek en de reacties op mijn creatie.
Nog een een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **




1 opmerking: